• Zwolnieni z Teorii

Zwolnieni współpracują z biznesem

Aktualizacja: 28 sie 2019

Firmy, korporacje, znane marki i koncerny to nie tylko dążenie do zysku, ale także wywieranie ogromnego piętna na otoczeniu i wynikająca z tego odpowiedzialność. Odpowiedzialność społeczna, to kierowanie biznesem w taki sposób, by swoim działaniem nie mieć złego wpływu na otoczenie i reagowanie na zachodzące w nim problemy.

Zwolnieni z Teorii działają z biznesem. Wśród firm mamy kibicujących nam sprzymierzeńców, jak i partnerów do rozwiązywania problemów społecznych. 


W społeczne działania firm angażujemy uczestników Olimpiady Zwolnieni z Teorii. Młodzież realizuje swoje autorskie projekty we współpracy ze światowymi markami, współtworząc ich kampanie. To typowa sytuacja win-win. Dzięki działaniu uczniów, globalne firmy docierają do lokalnych społeczności. A dzięki know-how firm uczniowie działają z większą pewnością i zdobywają praktyczną, sprawdzoną wiedzę! 


Programy Partnerów w Zwolnionych z Teorii


W V edycji Zwolnionych z Teorii młodzież mogła wziąć udział w programach partnerów, takich jak między innymi Biedronka, Dove czy Coca-Cola. Każda z firm włączyła uczestników Olimpiady w rozwiązywanie innego problemu społecznego. 


Dobrym przykładem firmy z rozwiniętą odpowiedzialnością społeczną jest Biedronka, która podejmuje działania mające na celu ograniczenie strat żywności. Od 2016 r. sieć rozwija system przekazywania niesprzedanych artykułów spożywczych partnerom społecznym posiadającym status organizacji pożytku publicznego, takim jak np. Caritas czy Federacja Polskich Banków Żywności. Ze względu na swoje działania w tym obszarze firma zdecydowała zaangażować młodych ludzi w przeciwdziałanie marnowaniu żywności. W programie powstały edukujące kampanie społeczne, zbiórki żywności, a nawet wydarzenia uczące gotowania bez odpadów.


Projektem zrealizowanym w ramach programu Biedronki jest Zmarnowanie.


Programy z partnerami powstaną też w VI edycji Zwolnionych z Teorii. Już jesienią 2019 roku uczestnicy olimpiady zainspirowani i doinformowani przez rozpoznawalne marki ruszą do swoich lokalnych społeczności, by rozwiązywać globalne problemy społeczne

0 komentarz

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

ZNAJDŹ NAS! 

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

NAPISZ DO NAS!

kontakt@zwolnienizteorii.pl

lub na naszym fanpage'u na FB

© Zwolnienizteorii. Proudly created with Wix.com